kanapki z czerwoną kapustą

Kanapka z czerwoną kapustą zabrzmiało dla mnie dziwnie. Miałam jednak jedną taką w zanadrzu + ochotę na coś nowego więc zaryzykowałam. Lubiącym warzywa zapieczona kanapka z czerwoną kapustą będzie smakowała. Ma szalony kolor, świetnie smakuje, jest sycąca, chrupiąca i na ciepło czyli w sam raz na zimne dni :) Na przepis trafiłam  tutaj,  dla zainteresowanych na tej stronce wersja wegańska. 



Składniki na dwie kanapki:
- 4 kromki chleba pełnoziarnistego
- 1/4 poszatkowanej kapusty
- 1 łyżka oleju z pestek winogron
- 2 łyżki jogurtu greckiego
- świeżo mielony pieprz, sól, sos teriyaki do smaku




Kapustę wrzuciłam na rozgrzany olej i dusiłam około 8 minut, gdy zmiękła przyprawiłam do smaku. Kiedy kapusta wystygła dodałam jogurt. Mieszaninę ułożyłam między kawałki opieczonego chleba i jeszcze na chwilę ustawiłam z patelnią na ogniu, żeby były ciepłe i nabrały chrupkości
 


0 komentarze:

Prześlij komentarz